Persona di cuntattu: Jessie Ji

Mobile/What's app/Wechat: +86 13660738457

Email: 012@sinaekato.com

banner_di_pagina

Macchina di omogeneizazione di u miscelatore di dispersione di taglio à alta velocità pneumatica elettrica YDL

A macchina hè cumpatta in struttura, chjuca in vulume, ligera in pesu, faciule da aduprà, pocu rumorosa è stabile in funziunamentu. A so più grande caratteristica hè chì ùn macina micca materiali in pruduzzione è integrataglio à alta velocità, miscelazione, dispersione è omogeneizazione.

Mixer YDL

A testa di taglio adotta una struttura di aspirazione à artigli è bidirezionale, chì evita l'angulu mortu è u vortice causatu da a difficultà di aspirazione di u materiale superiore. U rotore rotante à alta velocità produce una forte forza di taglio, chì rende a velocità di taglio più alta è a forza di taglio più forte. Sottu à a forza centrifuga generata da u rotore, u materiale hè ghjittatu in u spaziu strettu è precisu trà u statore è u rotore da a direzzione radiale, è à u listessu tempu, hè sottumessu à l'estrusione centrifuga, l'impattu è altre forze, in modu chì u materiale sia cumpletamente dispersu, mischiatu è emulsionatu.

Miscelatore YDL 1Mixer YDL 3

L'emulsionatore di taglio à alta velocità integra e funzioni di miscelazione, dispersione, raffinazione, omogeneizzazione è emulsificazione. Hè generalmente installatu cù u corpu di a caldaia o nantu à un supportu di sollevamentu mobile o un supportu fissu, è hè adupratu in cunghjunzione cù un cuntainer apertu. L'emulsionatori à altu taglio sò aduprati in i prucessi di pruduzzione di emulsificazione è omogeneizzazione in varie industrie cum'è l'alimentariu, i farmaceutichi, i cosmetici, i chimichi, l'estrazione mineraria, a fabricazione di carta, u trattamentu di l'acqua è i chimichi fini.

I miscelatori à altu tagliu sviluppati da a nostra sucietà sò basati nantu à a teoria di a stabilità di l'emulsione. L'equipaggiu meccanicu usa l'energia meccanica furnita da u sistema di statori di rotore à altu tagliu cù rotazione à alta velocità per mischjà una fase in l'altra. Sicondu a deformazione è a rottura di e gocce spesse, e gocce spesse si romperanu in micro-gocce, chì varianu da 120 nm à 2 um. Infine, e gocce liquide sò cumpletate in quantu à un prucessu di emulsificazione uniforme.


Data di publicazione: 11 di marzu di u 2025