Beautyworld Middle East hè unu di l'eventi più attesi in l'industria cosmetica, chì attrae prufessiunali è appassionati di bellezza da tuttu u mondu. In u 2023, Sina Ekato, un famosu produttore di macchine cosmetiche dapoi u 1990, participerà à questu prestigioso avvenimentu per mette in mostra i so prudutti è suluzioni d'avanguardia. Cù a so squadra dedicata è a so fabbrica d'avanguardia chì occupa 10.000 metri quadrati per a pruduzzione, situata in a cità di Yangzhou vicinu à Shanghai, Sina Ekato hè diventata un nome di punta in l'industria.
Durante Beautyworld Middle East 2023, Sina Ekato svelerà i so ultimi equipaghji per a pruduzzione di creme è prufumi. Queste macchine innovative sò cuncepite per risponde à e esigenze di l'industria di a bellezza, furnendu suluzioni efficienti è efficaci per e cumpagnie cosmetiche.
A linea di pruduzzione di crema pruposta da Sina Ekato hè dotata di macchine di punta, cumprese u Miscelatore Omogeneizzatore à Vacuum SME100L è u Miscelatore Omogeneizzatore à Vacuum SME10L. Quessi miscelatori sò essenziali per creà creme di alta qualità cù una struttura liscia è uniforme. Inoltre, u serbatoiu di almacenamiento sigillatu mobile CG-300L è a macchina semiautomatica di riempimentu di Liquidi è Creme garantiscenu un riempimentu precisu è igienicu di e creme, mantenendu a so integrità in tuttu u prucessu di pruduzzione.
Per a pruduzzione di prufumi, Sina Ekato offre una gamma d'attrezzature spezializate. A Macchina di Congelazione di Prufumi XS-300L permette a cristallizazione è u raffreddamentu di i prufumi, assicurendu a so stabilità è longevità. A macchina di riempimentu di prufumi TVF-4Heads, inseme cù e macchine di crimpatura di prufumi pneumatiche è manuali, offre una suluzione cumpleta per riempie è sigillà buttiglie di prufumi cù precisione è eleganza.
L'imprese di bellezza chì assisteranu à Beautyworld Middle East 2023 averanu l'uccasione di vede in prima persona e prestazioni eccezziunali, l'affidabilità è l'efficienza di i macchinari di Sina Ekato. Cù a so vasta esperienza
Data di publicazione: 30 d'ottobre di u 2023