Una pelle sana hè u sognu di tutti noi, ma ottene la qualchì volta richiede più cà prudutti di cura di a pelle cari. Sè vo circate una rutina di cura di a pelle faciule, accessibile è naturale, fà a vostra propria maschera facciale fai-da-te hè un bellu puntu di partenza.
Eccu una ricetta faciule di maschera facciale fai-da-te chì pudete fà in casa cù ingredienti chì probabilmente avete digià in a vostra dispensa. Adatta à tutti i tipi di pelle, sta ricetta hè pronta in pochi minuti.
materia prima: – 1 cucchiaia di mele – 1 cucchiaia di yogurt grecu naturale – 1 cucchiaina di curcuma in polvere.
Istruzzioni: 1. Imbulighjate tutti l'ingredienti in una piccula ciotola finu à chì sò ben amalgamati. 2. Lisciate delicatamente u mischju nantu à a faccia, evitendu a zona di l'ochji. 3. Lasciate agisce per 15-20 minuti. 4. Risciacquate cù acqua tiepida è asciugate tamponendu.
Avà parlemu di i benefici di ogni ingrediente in sta ricetta di maschera fai-da-te.
U mele hè un umettante naturale chì aiuta à mantene l'umidità, lascendu a to faccia dolce è idratata. Hà ancu proprietà antiinflamatorie chì ponu aiutà à calmà a pelle irritata è prumove a guarigione.
U yogurt grecu cuntene acidu latticu, un esfoliante dolce chì aiuta à caccià e cellule morte di a pelle è à liberà i pori. Cuntene ancu probiotici per aiutà à equilibrà a microbiota naturale di a pelle è prumove una barriera cutanea sana.
A polvere di curcuma hè un antioxidante naturale chì pò aiutà à prutege a pelle da i danni di i radicali liberi. Hà ancu proprietà antiinflamatorie chì aiutanu à riduce u rossore è l'inflammazione assuciati à l'acne è altre condizioni di a pelle.
In tuttu, sta ricetta di maschera faciale fai-da-te hè un ottimu modu per mantene a vostra pelle sana senza rompe a banca. Pruvate è vede cumu affetta a vostra rutina di cura di a pelle.
Data di publicazione: 07 di ghjugnu 2023


